1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO: 308 307
S í d l o:
Mesto: Nitra PSČ: 950 06
Ulica: Štefánikova 60
Telefón: 037/6502100 Fax:037/6534254
Kontaktná osoba: kancelária prednostu MsÚ v Nitre
2. Opis predmetu zákazky: „Darčekové vianočné nákupné poukážky“ v nominálnej hodnote 20,- €/ ks .
Darčekové poukážky budú prijímané v označených zariadeniach na území SR.
Predpokladaný odber darčekových kupónov je 223 ks .
Poukážky sú vo forme darčekových poukážok zodpovedajú všeobecným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače.
3.Typ zmluvy: Zmluva na poskytnutie služby
4.Miesto plnenia: Mestský úrad, Štefánikova 60, Nitra
5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky: 4 460 €,- bez DPH
6. Termín dodania: do 20.12.2013
7. Lehota na predloženie ponuky do : 19.12.2013 do 14:00 hod. v zapečatenej obálke:
a) poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk v zalepenej obálke s označením „Darčekové vianočné nákupné poukážky (neotvárať)“ na adresu: Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kancelária prednostu MsÚ, alebo
b) osobne do podateľne verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk v zalepenej obálke s označením „Darčekové vianočné nákupné poukážky (neotvárať)“ na adresu:
Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, Nitra, kancelária prednostu MsÚ.
Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na www.msunitra.sk – verejné obstarávanie ,uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača , predmet zákazky, cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude s ním podpísaná zmluva.
9. Podmienky účasti:
Kópia živnostenského oprávnenia.
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena za predmet zákazky vrátane DPH/€
Uchádzač, ktorého ponuka bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná.
S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva na poskytnutie služby.
11. Elektronická aukcia:
Nie
12. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
13. Ďalšie informácie:
Návrh zmluvy musí byť súčasťou ponuky uchádzača.
Prílohy:
– Návrh zmluvy
Verejné obstarávanie – rok 2013
Zmluva na dodanie služby – darčekové poukážky (93 KB)
Vytvorené: 19. 12. 2013