Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra
Adresa : Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307
DIČ: 2021102853
Kontaktná osoba: JUDr. Igor Kršiak, prednosta MsÚ, prednosta@msunitra.sk
Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky bude dodanie technického zabezpečovacieho zariadenia s príslušenstvom vrátane montáže a prípravných prác vo vybraných budovách materských škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Nitry pre účely ich pripojenia na pult centrálnej ochrany Mestskej polície v Nitre.
Požadovaný opis plnenia pre každú MŠ v rozsahu:
1x ústredňa s príslušenstvom
1x bezdrôtová LCD klávesnica s grafickým displejom, čítačkou a klávesnicovou zónou
1x modul bezdrôtovej komunikácie pre ústredňu
1x tel komunikátor
2x bezdrôtový detektor
1x ovládač
1x GSM brána pre PCO
prípravné práce a montáž
Podmienka technického riešenia:
Zabezpečovacie zariadenie musí byť plne kompatibilné so zariadením Pultu centrálnej ochrany Mestskej polície v Nitre.
Miesto a rozsah plnenia:
Materská škola
Benkova 17
Beethovenova 1
Čajkovského 3
Dolnočermánska 57
Nábrežie mládeže 7
Párovská 36
Piaristická 12
Štefánikova 128
Štiavnická 1
Topoľová 6
Za humnami 28
Zvolenská 23
Predpokladaná hodnota zákazky:
17.000,-Eur bez DPH
Termín realizácie:
do 15.12.2013
Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platný doklad uchádzača o oprávnení na prevádzkovanie technickej služby v rozsahu jeho predaja, montáže, údržby, opráv a revízie technického zariadenia, ktoré je predmetom plnenia (postačuje fotokópia oprávnenia).
Náležitosti ponuky:
Ponuka bude predložená v jednotkovom členení na MŠ a súčasne ako celková cena, pričom cena v Eur bude uvedená bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH alebo cenu s uvedením, že uchádzač nie je platca DPH.
Lehota na predloženie ponuky:
Ponuku je možné predložiť do 25.10.2013 do 12.00 hod. v zalepenej obálke s označením „Pult centrálnej ochrany – MŠ “ – neotvárať“ na adresu Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kancelária prednostu MsÚ.
Ponuky je možné doručiť poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa.
Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá a bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena vrátane DPH
Uchádzač, ktorého ponuka splní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa a bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva na dodanie tovaru.
Dôvody na zrušenie verejného obstarávania:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
Typ zmluvy:
Zmluva na dodanie tovaru
Zmluvné podmienky:
– fakturácia bude vykonaná po dodaní tovaru a jeho montáži v celom rozsahu
– návrh zmluvy:
Verejné obstarávanie – rok 2013
Zmluva na dodanie tovaru (74 KB)
Vytvorené: 22. 10. 2013