1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO: 308 307
S í d l o:
Mesto: Nitra PSČ: 950 06
Ulica: Štefánikova 60
Telefón: 0903 394 028 Fax: 6 502 331
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Trojanovičová
2. Opis predmetu zákazky: „Stravovanie (obedy a večere) pre členov OVK“ počas volieb do orgánov samosprávnych krajov r. 2013 s tým, že obedy budú vydávané v čase od 12.00 h do 12, 15 h a večera v čase od 16 h – do 16. 30 h; počet porcií – cca 700 obedov a cca 700 večerí; balenie stravy tak, aby vyhovovala hygienickým predpisom
3. Typ zmluvy: zmluva uzatvorená podľa ObchZ
4. Miesto plnenia: 71 volebných okrskov
5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky: 7,75 €/osoba bez DPH
(v rozsahu určenom zákonom č. 283/ 2002 Z. z.; (9,30 €/osoba vrátane DPH))
6. Termín dodania: dňa 09. 11. 2013 – obed bude vydaný v čase od 12.00 h – do 12.15 h,
– večera bude vydaná v čase od 16 h – do 16.30 h.
7. Lehota na predloženie ponuky do : 25. októbra 2013 (piatka), do 9. 00 h – na adresu MsÚ v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra – OSÚ -referát organizačný, v zapečatenej obálke s názvom „STRAVA-VOĽBY – neotvárať!“
Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk: 25. 10. 2013 MsÚ Nitra
9. Podmienky účasti:
Uchádzač musí mať platný živnostenský list na vykonávanie tejto činnosti, ktorí predloží do ponuky (stačí fotokópia).
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska:
– gramáže,
– balenia stravy (aby vyhovovalo hygienickým predpisom)
11. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
12. Ďalšie informácie:
Počet porcií bude spresnený vybranému uchádzačovi 04. 11. 2013, najneskoršie však
08. 11. 2013, do 12 h, teda deň pred konaním volieb.
Verejné obstarávanie – rok 2013
návrh-zmluvavoľby VUC 2013 (92 KB)
Vytvorené: 21. 10. 2013