1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov : Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO : 308 307
Sídlo : Nitra, 950 06
Ulica : Štefánikova trieda 60
Telefón : +421376502264
Kontaktná osoba : Radoslav Kozdera
Mail: kozdera@msunitra.sk
2. Opis predmetu zákazky:
Kancelársky balík Office Standard 2013 OLP NL Gov (bez SA) v počte 20 kusov
3. Miesto plnenia: Mestský úrad v Nitre, Štefánikova trieda 60
4. Predpokladaná hodnota zákazky: 5.300 € bez DPH
5. Termín dodania: do 15.12.2013
6. Lehota na predloženie cenovej ponuky do :
26.11.2013 do 15,00 hod., prostredníctvom podateľne Mestského úradu v Nitre s uvedením adresáta : Mestský úrad v Nitre, Štefánikova trieda 60, kancelária prednostu, Nitra 950 06 alebo elektronicky na adresu kozdera@msunitra.sk.
Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi .
7. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na www.msunitra.sk – verejné obstarávanie, uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača, predmet zákazky a cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude na uvedenú zákazku pripravená zmluva.
8. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena za predmet zákazky vrátane DPH.
9. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená.
Verejné obstarávanie – rok 2013
Návrh zmluvy – Office Standard 2013 (88 KB)
Vytvorené: 22. 11. 2013