1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO: 308 307
S í d l o:
Mesto: Nitra PSČ: 950 06
Ulica: Štefánikova 60
Telefón: 037 6502307
Kontaktná osoba: Jozef Stančík
2. Opis predmetu zákazky:
Dodanie plastových pomôcok – sáčkov na psie exkrementy
3.Typ zmluvy:
Zmluva na dodanie tovaru
4.Miesto plnenia:
Mesto Nitra
5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky:
– plastové sáčky s potlačou znázorňujúcou účel použitia vrecka a logom Mestského úradu v Nitre
– predpokladaná hodnota zákazky do 8 000 € vrátane DPH
– farba: čierna
– rozmer: 300×305 mm
– hrúbka:0,04 mm
6. Termín dodania:
do 14 dní od podpisu zmluvy
7. Lehota na predloženie ponuky do :
27.11.2013 do 11.00 hod
Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na nitra.sk – verejné obstarávanie ,uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača , predmet zákazky, cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude s ním podpísaná zmluva.
9. Podmienky účasti:
– doklad o oprávnení podnikať
– cenová ponuka
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena za 1 ks sáčku vrátane dopravy na miesto určenia, t.j. Mestský úrad v Nitre, vrátane DPH.
– dodržanie všetkých podmienok podľa bodu 5 tejto výzvy
12. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
13. Ďalšie informácie:
– informácie k vypracovaniu ponuky budú poskytnuté na odbore komunálnych činností a životného prostredia
– obal ponuky musí obsahovať nasledovné údaje:
– adresu verejného obstarávateľa
Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre
Odbor komunálnych činností a životného prostredia
Štefánikova tr. 60
950 06 Nitra
– adresu uchádzača (jeho obchodné meno a adresu sídla alebo miesto podnikania)
– označenie heslom Vrecká na exkrementy
– ponuky je možné doručiť iba poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa
– náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša na vlastné náklady uchádzač.
Verejné obstarávanie – rok 2013
Návrh zmluvy plastové pomôcky – sáčky (109 KB)
Vytvorené: 21. 11. 2013