1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Mesto Nitra – Mestská polícia
IČO: 00308 307
Sídlo:
Miesto: Nitra PSČ: 949 01
Ulica: Cintorínska 6
Telefón. 037 69 22 555 fax: 037 69 22 502
Kontaktná osoba: Jozef Gajdošík elektronická pošta: gajdosik@mspnitra.sk
2. Opis predmetu zákazky:
Konfigurácia PC zostavy – min. požiadavky :
CPU: dosahujúci skóre min.13 600bodov v programe PassMark CPU Mark,
Pevný disk: 2x 1 TB 7200 rpm SATA III,
RAM: 8 GB DDR3,
Audio adapter: integrovaný,
Video adapter: výstup na 4 monitory,
Optická mechanika: DVD+/-RW,
Sieťový adapter: integrovaný 1 Gbit, konektot RJ-45,
Porty: min.6 USB 2, min. 2 USB 3,
Rozširujúce sloty: min.4x PCI Expres x 16, 2x PCI Expres x1, 1xPCI,
Zdroj: min. 750 W,
Operačný systém: OEM v slovenskej lokalizácii (ekvivalent verzie MS Windows Profesional 64 bit) podpora driverov pre Windows 7-64 bit, stiahnuteľných zo stránky výrobcu.
3.Typ zmluvy: Objednávka
4. Miesto plnenia: Mestská polícia, Cintorínska 6, Nitra.
5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky: 3 300 € bez DPH
6. Termín dodania: Do 27.12. 2013
7. Lehota na predloženie ponuky do: 19.12.2013 do 15.00 h
na adresu uvedenú v bode 1 tejto výzvy s označením : Súťaž – Dodanie PC zostavy na kamerový systém- neotvárať!
Ponuky je možné doručiť poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá a bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na www.msunitra.sk – verejné obstarávanie, uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača, predmet zákazky a cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude s ním uzatvorená zmluva na uvedenú zákazku .
9.Podmienky účasti:
Uchádzač musí predložiť:
– doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky, kópia dokladu alebo potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov
10.Tvorba ceny:
Ponuka bude predložená v celkovej cene, pričom cena v Eurách bude uvedená: cena bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH alebo cenu s uvedením, že uchádzač nie je platca DPH.
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena za predmet zákazky vrátane DPH
12. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebude predložená ani jedna ponuka,
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“,
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená,
– verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom na požadovaný predmet zákazky.
Vytvorené: 16. 12. 2013