Poznáme výsledky. Do plebiscitu sa zapojilo 760 respondentov, ktorí navrhli zlepšenia vo viacerých oblastiach.
Cestujúci chcú v rámci negatív v mestskej autobusovej doprave, sprecizovať nevyhovujúce časové intervaly spojov (419 hlasov), znížiť základnú cenu lístka (271 hlasov) a nevyhovujúce sú aj polepené sklá reklamou (264 hlasov).
Aby bolo vyhodnotenie ankety korektné, treba konštatovať, že nie všetky názory respondentov boli negatívne. Pozitívne bol hodnotený poriadok a čistota v autobuse (320 hlasov), správanie vodičov (272 hlasov) a dostupnosť siete v MHD (254 hlasov).
Na tretiu anketovú otázku, ktoré služby by sa mali v mestskej autobusovej doprave zlepšiť, aby ju ľudia častejšie využívali, bolo poradie nasledovné: interval liniek (431 hlasov), cena lístka 324 hlasov) a spoľahlivosť dopravných spojov (322 hlasov).
K výsledkom ankety sa vyjadrila aj viceprimátorka Nitry a predsedníčka Komisie pre mestskú mobilitu Michaela Hefková: „Teší ma, že občania vyjadrili v ankete svoje názory a pripomienky. Čo sa týka mestskej autobusovej dopravy, dôležité bude, aby reflektovala na požiadavky občanov, bola pre cestujúcich atraktívnejšia a komfortnejšia a ponúkla im tiež benefity.“
(AJ)
Súbory na stiahnutie:
Prieskum spokojnosti s MHD v Nitre (262.6 KB)
Prieskum spokojnosti s MHD v Nitre (52.3 KB)
Vytvorené: 11. 2. 2019