Na stránke Odkaz pre starostu nahlasovali najmä výtlky na chodníkoch a cestách.
Nápady na zlepšenia sa týkali opráv lavičiek, smetných košov, ale aj nestabilného a hrdzavého stojana na prášenie. Nevyhnutnou údržbou prešli aj detské ihriská na Jesenského a Ľudovíta Okánika.
Najviac podnetov, nahlásených na stránke Odkaz pre starostu, sa týkalo znečistenia a výtlkov na chodníkoch a cestách. Vyriešené boli podnety na Cabajskej, Krčméryho, Lúčnej a Hlbokej. Ďalšie podnety podobného charakteru sú zaevidované a v štádiu riešenia. Na ich riešenie radnica potrebuje väčší časový priestor.
Zamestnanci mesta sa tiež venovali sťažnostiam na preplnené koše a neporiadok vo verejnom priestore, ktoré občania nahlásili najmä na Golianovej, Parkovom a Wilsonovom nábreží. Pri všetkých hláseniach bola vykonaná náprava. Rovnako ako pri nesprávne natočenom semafore na Slančíkovej ulici.
V riešení sú aj ďalšie občianske podnety ako údržba kríkov, nefunkčné osvetlenie, chýbajúce prechody pre chodcov alebo dlhodobo odstavené vozidlá. Všetky podnety sú v štádiu riešenia a radnica bude prostredníctvom portálu o ich stave riešenia informovať.
Podnety je najefektívnejšie komunikovať cez portál Odkaz pre starostu na nasledujúcom odkaze – https://www.odkazprestarostu.sk/nitra/pridat-podnet. Verejne môžete zadať podnet, priložíte fotografiu a stručný popis problému.
Lenka Mareková
ilustračné foto: web
Vytvorené: 9. 10. 2020