Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky bude kompletná realizácia procesu verejného obstarávania nadlimitnej zákazky vykonaním kompletného procesu VO vrátane všetkej príslušnej dokumentácie v súlade so zákonom č. 25/2006 Z.z. až do ukončenia procesu VO v rozsahu do uzatvorenia realizačnej zmluvy.
Zákazka „Elektronizácia služieb mesta Nitra“ po schválení NFP bude financovaná v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti (ďalej „OPIS“), prioritná os 1. Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, opatrenie 1.2 Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na miestnej a regionálnej úrovni.
Viac informácií o projekte „Elektronizácia služieb miest – eMestá“ nájdete na:
http://www.informatizacia.sk/vdok_simple-elektronizacia-sluzieb-miest-/610s15603c
Označenie verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra
Adresa : Mestský úrad v Nitre, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307
DIČ: 2021102853
Kontaktná osoba: JUDr. Igor Kršiak, prednosta MsÚ, tel. č.: 037/6511931, prednosta@msunitra.sk
Predpokladaná hodnota zákazky:
2.000,-Eur bez DPH
Termín realizácie:
do 06/2014
Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o oprávnení poskytovať službu v oblasti vykonávania procesov verejného obstarávania (postačuje výpis živnostenského registra, obchodného registra, oprávnenie).
Náležitosti ponuky:
Ponuka bude predložená ako celková cena, pričom cena určená v EUR bude uvedená bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH alebo cenu s uvedením, že uchádzač nie je platca DPH.
Lehota na predloženie ponuky:
Ponuku je možné predložiť do 25.09.2013 do 12.00 hod. s označením „VO – eNitra – neotvárať“.
Ponuky je možné doručiť v zalepenej obálke poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa (adresa: Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kancelária prednostu MsÚ) alebo elektronicky na adresu: prednosta@msunitra.sk
Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena vrátane DPH
Uchádzač, ktorého ponuka splní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa a bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva.
Typ zmluvy:
Mandátna zmluva
Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
Zmluvné podmienky:
– fakturácia bude vykonaná po poskytnutí služby v celom rozsahu
– návrh zmluvy bude vypracovaný verejným obstarávateľom
Vytvorené: 20. 9. 2013