Výzva na predloženie ponuky k zákazke – „Revízie a odborné prehliadky elektrických rozvodov v budovách MŠ v Nitre“
Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre Vás vyzýva v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie ponuky za účelom výberu poskytovateľa služby na predmet zákazky: „Revízie a odborné prehliadky elektrických rozvodov v budovách MŠ v Nitre“
Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307
DIČ: 2021102853
Kontaktná osoba: JUDr. Igor Kršiak, prednosta MsÚ
Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky bude vykonanie revízií a odborných prehliadok elektrických rozvodov (elektrickej inštalácie) v budovách materských škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Nitry. Verejný obstarávateľ na vyžiadanie uchádzačovi poskytne zoznam a adresy objektov MŠ, ktoré sú predmetom zadania.
Miesto plnenia:
Budovy materských škôl a budova Centra zdravia podľa adresného rozpisu:
– Alexyho 26
– Bazovského 1
– Benková 17
– Beethovenova 1
– Čajkovského 3
– Dolnočermánská 57
– Belopotockého 2 – Drážovce
– Golianova 1
– Janíkovce -Okružná 1
– Ľudovíta Okánika 6
– Mostná 1
– Nábrežie mládeže 7
– Novomeského 19
– Párovská 36
– Piaristická 12
– Platanová 3
– Rázusová 26
– Staromlynská 2 – Krškany
– Štefániková trieda 128
– Štiavnická 1
– Topoľová 6
– Vansovej 6
– Za Humnami 28
– Zvolenská 23
– Centrum zdravia Hydinárska 37, Párovské háje
Predpokladaná hodnota zákazky:
15.000,-Eur bez DPH
Termín realizácie:
do 30.09.2013
Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení výkonu odborných prehliadok elektrických zariadení (postačuje fotokópia oprávnenia).
Náležitosti ponuky:
Ponuka bude predložená v jednotkovom členení na MŠ a súčasne ako celková cena, pričom cena v Eur bude uvedená bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH alebo cenu s uvedením, že uchádzač nie je platca DPH.
Lehota na predloženie ponuky:
Ponuku je možné predložiť do 17.07.2013 do 10.00 hod. v zalepenej obálke s označením „Revízie elektrických rozvodov – budovy MŠ “ na adresu Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kancelária prednostu MsÚ.
Ponuky je možné doručiť poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa.
Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá a bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena vrátane DPH
Uchádzač, ktorého ponuka splní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa a bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva na poskytnutie služby.
Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
Typ zmluvy:
Zmluva na poskytnutie služby
Zmluvné podmienky:
– fakturácia bude vykonaná po poskytnutí služby v celom rozsahu
– návrh zmluvy vypracovaný verejným obstarávateľom:
návrh
Zmluva na poskytnutie služby
Zmluvné strany
Objednávateľ: Mesto Nitra
sídlo: Štefánikova tr.60, 950 06 Nitra
zastúpenie: Jozef Dvonč, primátor mesta
IČO: 00 308 307
DIČ: 2021102853
IČ DPH: 2021102853
Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s.
Číslo účtu: 0800283002/5600
Poskytovateľ:
sídlo:
zastúpenie:
IČO:
DIČ:
IČ DPH:
Bankové spojenie:
Číslo účtu:
Čl. I
Predmet zmluvy
1. Predmetom zmluvy je poskytnutie služby – „Vykonanie revízií a odborných prehliadok elektrických rozvodov (elektrickej inštalácie) v budovách materských škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Nitry.“ (ďalej len „služba“)
2. Prílohou tejto zmluvy je Zoznam MŠ (v rozsahu názov, adresa), ktoré sú predmetom plnenia.
3. Poskytnutie služby zahŕňa vykonanie odbornej prehliadky a vypracovanie kompletnej revíznej dokumentácie, ktoré musia byť vykonané a vypracované v zmysle príslušných platných právnych predpisov a súvisiacich noriem.
Čl. II
Práva a povinnosti poskytovateľa služby
1. Poskytovateľ služby sa zaväzuje poskytnúť službu bližšie špecifikovanú v čl. 1 najneskôr do …………………
2. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť predmet zmluvy objednávateľovi v písomnej a elektronickej forme, pričom náklady spojené s vyhotovením materiálov pre objednávateľa znáša poskytovateľ služby.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať vypracovanie predmetu zmluvy špecifikovaného v čl. I s najvyššou odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa a v zmysle všetkých dotknutých právnych predpisov a platných noriem.
4. Poskytovateľ služby zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je vypracovaný podľa podmienok zmluvy a bude spĺňať zákonom stanovené podmienky.
5. Poskytovateľ služby má právo na odmenu, ktorá je určená dohodou zmluvných strán podľa čl. IV tejto zmluvy.
Čl. III
Práva a povinnosti objednávateľa
1. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť poskytovateľovi služby všetku súčinnosť potrebnú na riadne poskytnutie služby podľa tejto zmluvy.
2. Objednávateľ je povinný zaplatiť dohodnutú odmenu v stanovenej lehote na základe faktúry vystavenej poskytovateľom služby.
Čl. IV
Cena služby
Cena predmetu zmluvy bližšie špecifikovaného v čl. I je určená dohodou zmluvných strán v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade s ponukou poskytovateľa zo dňa ………… v celkovej cene služby vrátane DPH vo výške ………………,-EUR (slovom: ……………….. eur).
Z toho činí: – cena služby bez DPH ………….,-EUR
– DPH 20% ………….,-EUR
Čl. V
Platobné podmienky
1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytnutie služby na základe doručenej faktúry v lehote splatnosti.
2. Splatnosť tejto faktúry je 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady sa považuje odpísanie finančnej čiastky z účtu objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa.
3. Faktúra môže byť vystavená poskytovateľom služby najskôr po riadnom a včasnom poskytnutí služby jej protokolárnym odovzdaním a faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu.
Čl. VI
Sankcie
1. V prípade neposkytnutia služby v lehote dohodnutej podľa čl. II bodu 1. tejto zmluvy sa poskytovateľ služby zaväzuje uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % za každý deň omeškania. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak takéto omeškanie presiahne 10 kalendárnych dní. Odstúpením od zmluvy sa ruší zmluva od počiatku.
Čl. VII
Záverečné ustanovenia
1. Akékoľvek zmeny a doplnky k zmluve je možné urobiť len písomným dodatkom, potvrdeným obidvoma zmluvnými stranami.
2. Táto zmluva je uzatvorená a nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami.
3. Vzťahy neupravené touto zmluvou sa riadia platnou legislatívou SR.
4. Túto zmluvu v zmysle § 5a zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v platnom znení
a) Mesto Nitra zverejní na webovom sídle mesta, alebo
b) ak zmluva nie je zverejnená podľa písm. a) tohto ods. do 7 dní odo dňa jej uzatvorenia, môže účastník zmluvy podať návrh na zverejnenie zmluvy v Obchodnom vestníku.
5. Táto zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia (s odkazom na § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka).
6. O nadobudnutí účinnosti zmluvy svedčí písomné potvrdenie o zverejnení zmluvy. Mesto Nitra vydá účastníkovi zmluvy na požiadanie potvrdenie o zverejnení zmluvy.
7. Táto zmluva je vyhotovená v štyroch vyhotoveniach, z ktorých 1 obdrží poskytovateľ a 3 objednávateľ.
Vytvorené: 27. 7. 2022