Výzva na predloženie cenových ponúk: Tlač mestského časopisu
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307 IČ DPH: SK2021102853
Kontaktná osoba:
- Vo veciach procesu zadávania zákazky – Ing. Lukáš Daniš, 0911 483 296
- Vo veciach predmetu zákazky – Mgr. Tomáš Holúbek, 0914 352 837
2. Názov zákazky:
„Tlač mestského časopisu“
3. Typ zákazky a druh postupu:
Typ zákazky: Civilná zákazka s nízkou hodnotou na poskytnutie služieb.
Druh postupu zadávania zákazky: Podľa §117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“).
4. Typ zmluvy:
Zmluva na poskytnutie služieb.
5. Miesto dodania:
Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
6. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je tlač mestského časopisu (mesačníka na rok 2021).
Tlač je potrebné vykonať s nasledovnými parametrami:
Formát A4
Rozsah v priemere 28 strán (24 vnútro + 4 obálka) – niektoré vydania budú v rozsahu 36 strán. Uvedené bude stanovené na základe aktuálnej potreby verejného obstarávateľa.
- Papier obálka 115g: typ papiera ONL
- Papier vnútro 60g: typ papiera LWC
- Farebnosť 4+4
- Náklad 40.000 (v prípade výnimočnej situácie máme právo vynechať úplne tlač, prípadne znížiť náklad na 5 000 ks)
- 11 vydaní v roku 2021 (koncom júna vydáme dvojčíslo júl-august v rozsahu 36 strán) dodanie novín do 4 pracovných dní odo dňa zaslania tlačových podkladov
- doprava na miesto dodania
V prípade otázok k technickej špecifikácii či upresnenie technickej špecifikácie tlače, je možné získať na kontakte: Mgr. Tomáš Holúbek, 0914352837
7. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky: 41.800,00€ bez DPH
8. Variantné riešenia a možnosť rozdelenia zákazky:
- Ponuka s variantným riešením nebude prijatá.
- Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
9. Podmienky účasti:
- Osobné postavenie
a) podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať služby ako je predmet zákazky. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávanídoloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. (Príloha č.4)
Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.Uvedené platí iba v prípade, že uchádzač má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike.
- Ekonomické a finančné postavenie
Nepožaduje sa.
- Technická alebo odborná spôsobilosť
Nepožaduje sa.
10. Lehota dodania:
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Počas platnosti zmluvy dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi služby špecifikované v bode 6 tejto výzvy.
11. Lehota na predloženie ponuky do:
10.12.2020 do 12:00 hod.
Ponuka doručená po uplynutí tejto lehoty nebude zaradená do vyhodnotenia, ale zostane neotvorená súčasťou dokumentácie zadávania zákazky.
Ponuky budú predložené v uzatvorenej obálke s označením: Súťaž – „Tlač časopisu“ – NEOTVÁRAŤ! a uvedením odosielateľa. Ponuky musia byť doručené poštovou prípadne kuriérskou zásielkou v stanovenej lehote na adresu: Mesto Nitra, Ing. Lukáš Daniš, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa.
12. Obsah ponuky:
Ponuka musí byť predložená v slovenskom/českom jazyku prípadne úradne preložená do slovenského jazyka.
Ponuka musí obsahovať:
- Identifikačné údaje uchádzača v rozsahu (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, telefónny kontakt, e-mailový kontakt, bankové spojenie, IBAN) (Príloha č.1)
- Návrh uchádzača na plnenie kritérií (Príloha č.2)
- Návrh zmluvy (Príloha č.3)
- Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti (bod 9 tejto výzvy).
13. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk bude úspešným uchádzačom oznámené, že jeho ponuka sa prijíma a bude s nimi podpísaná zmluva. Neúspešným uchádzačom bude zaslaná informácia o neúspechu ich ponuky s informáciou o identifikácii úspešného uchádzača a jeho návrhu na plnenie kritérií.
14. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Hodnotiace kritérium je:
- Najnižšia cena za celý predmet zákazky
(Poznámka: u platcu DPH sa hodnotí cena vrátane DPH, u neplatcu DPH sa hodnotí cena celková.)
Ponuka bude predložená nasledovne: Vyplnené tlačivo „návrh na plnenie kritérií“ – Príloha č.2. Pozn.: Jednotková cena bude slúžiť na vyčíslenie ceny za objednávku, v prípade, že verejný obstarávateľ zmení stanovený náklad v priebehu trvania platnosti zmluvy prípadne pri vyššom stranovom rozsahu výtlačku.
Uchádzač, ktorého ponuka splní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa a bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva, ktorej návrh je prílohou tejto výzvy.
15. Elektronická aukcia:
Elektronická aukcia sa nepoužije.
16. Dôvody na zrušenie súťaže:
- nebola predložená ani jedna ponuka
- ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
- zmenili sa okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená
- verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj v prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevyšuje predpokladanú hodnotu zákazky.
- verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj v prípade, že bola predložená iba jedna ponuka.
17. Ďalšie informácie:
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkovú platbu.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora!
V prípade, ak sa v súťažných podkladoch uvádza konkrétny typ výrobku, výrobca, výrobný postup, značka, patent, krajina alebo miesto pôvodu alebo výroby možno predložiť aj ekvivalent v súlade so zákonom NR SR č. 343/2015 Z. z. o VO.
Objednávanie bude prebiehať na základe písomnej požiadavky verejného obstarávateľa pred každým dodaním mesačníka a bude obsahovať bližšia špecifikácia a požiadavky pre konkrétne vydanie.
Fakturácia bude prebiehať v mesačných intervaloch po dodaní požadovaných výtlačkov mesačníka.
V prípade, ak má uchádzač záujem o niektorú z príloh v editovateľnej podobe, môže o jej sprístupnenie požiadať na e-mailovej adrese danis.lukas@msunitra.sk.
Príloha: č.1 Identifikačné údaje uchádzača č.2 Návrh na plnenie kritérií č.3 Návrh zmluvy č.4 čestné vyhlásenie
Prílohy:
Vytvorené: 21. 7. 2022