Výzva na predloženie cenovej ponuky – servis kancelárskej techniky
podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov na dodanie tovaru , služieb, prác a zákona č. 95/2013 TOVAR od 3.300 € – 20.000 € bez DPH
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov : Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO : 308 307
Sídlo : Nitra, 950 06
Ulica : Štefánikova trieda 60
Telefón : 6502 108 fax: 6534 254
Kontaktná osoba: Zuzana Psotová
2. Opis predmetu zákazky:
servis kancelárskej techniky (multifunkčné zariadenie, kopírovací stroj, tlačiareň, fax, scener)
– požadujeme uviesť hodinovú sadzbu servisného zásahu
– dopravu – sadzba za 1km
3. Miesto plnenia: Mestský úrad v Nitre a jeho vysunuté pracoviská (na území Nitry)
4. Predpokladaná hodnota zákazky: 16.000 € bez DPH
5. Termín dodania: do naplnenia finančného objemu 19.999 €,
najneskôr však uplynutím 4 rokov odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy
6. Lehota na predloženie cenovej ponuky do : 13.2.2014 do 15,00 hod.
po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená
uchádzačovi neotvorená.
7. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na nitra.sk – verejné obstarávanie, uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača, predmet zákazky a cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude na uvedenú zákazku vyhotovená rámcová zmluva.
8. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena za hodinový servisný zásah vrátane DPH.
9. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená.
10. Ďalšie informácie:
Ponuku je možné podať v uvedenom termíne aj elektronickou formou na adrese psotova@msunitra.sk.
Súbory na stiahnutie:
Vytvorené: 26. 7. 2022