Na stránke odkaz pre starostu ich bolo nahlásených 1792.
Mesto oceňuje, že občania majú záujem o veci verejné a záleží im na tom, v akom prostredí žijú a na stránke www.odkazprestastarostu.sk nahlasujú pripomienky k vyriešeniu problémov v jednotlivých mestských častiach.
Nitrianska radnica sa, samozrejme, podnety v rámci svojich finančných i časových možností snaží dať do takého stavu, aby bola verejnosť spokojná. V minulom roku sa v Nitre podarilo vyriešiť 1008 občianskych návrhov.
„Oblasti, na ktoré najviac ľudia reflektujú a apelujú na ich zlepšenie sú opravy ciest a chodníkov (642), zeleň a životné prostredie (314), autá (183), dopravné značenia (213), mobiliár (169), verejné služby (150), verejný poriadok (79) a ostatné oblasti (33),“ spresnila Mária Cok Steinemannová, ktorá spomínané problémy občanov spoločne s odbornými pracovníkmi radnice a mestských organizácii rieši.
„V riešení je 463 ďalších podnetov, na vybavenie čaká ďalších 199 zlepšení, na tie však bude potrebný väčší časový priestor, aby mohli byť k spokojnosti verejnosti zrealizované,“ doplnil nitriansky hovorca Tomáš Holúbek.
ilustračné foto: Väčšine občanov záleží na tom, aby žili v čistom prostredí.
Andrej Jančovič
foto: Andrej Jančovič
Vytvorené: 21. 1. 2020