Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307
DIČ: 2021102853
Kontaktná osoba: JUDr. Igor Kršiak, prednosta MsÚ
tel.: 037/6511931, mail:prednosta@msunitra.sk
Opis predmetu zákazky:
Nový modul informačného systému Verejné obstarávanie má umožňovať:
– evidenciu a archiváciu verejných obstarávaní, jednotlivých ponúk a podkladov uchádzačov pri realizácii verejného obstarávania. Podporovať činnosti pri verejnom obstarávaní a dávať používateľovi prehľady o stave vybavovania jednotlivých úkonov verejného obstarávania. Modul má ďalej umožňovať evidovať metódy verejného obstarávania, druh verejného obstarávania, typ verejného obstarávania, postupy, kritéria a výsledky verejného obstarávania, zodpovedné osoby a jednotlivé termíny v procese verejného obstarávania Ďalej má obsahovať CPV kódy pre predmet verejného obstarávania a má byť prepojený s existujúcim informačným systémom mesta Nitra, najmä s objednávkami, zmluvami, spisovou službou a webovou aplikáciou klient.msunitra.sk umožňujúcou automatické zverejňovanie verejných obstarávaní na webovej stránke obstarávateľa, vrátane zverejnenia súvisiacich pripojených dokumentov.
Miesto plnenia:
Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitra
Predpokladaná hodnota zákazky:
8 500,-Eur bez DPH
Termín realizácie:
do 15.12.2013
Podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platný doklad uchádzača o oprávnení poskytovania služieb v oblasti: poskytovania software, alebo počítačového spracovania údajov a dát, alebo používania informačných technológií. (postačuje fotokópia oprávnenia).
Náležitosti ponuky:
Ponuka bude predložená ako celková cena, pričom cena v Eur bude uvedená bez DPH, výška DPH, cena vrátane DPH alebo cenu s uvedením, že uchádzač nie je platca DPH.
Lehota na predloženie ponuky:
Ponuku je možné predložiť do: 15.11.2013 do 12.00 hod.
Ponuku je možné predložiť:
a) poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk v zalepenej obálke s označením „Verejné obstarávanie – Rozšírenie informačného systému o modul Verejné obstarávanie (neotvárať)“ na adresu: Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kancelária prednostu MsÚ, alebo
b) osobne do podateľne verejného obstarávateľa v lehote na predkladanie ponúk v zalepenej obálke s označením „Verejné obstarávanie – Rozšírenie informačného systému o modul Verejné obstarávanie (neotvárať)“ na adrese: Mesto Nitra, Mestský úrad v Nitre, Štefánikova tr. 60, Nitra, alebo
c) elektronicky na mailovú adresu: prednosta@msunitra.sk – predmet správy: Verejné obstarávanie – Rozšírenie informačného systému o modul Verejné obstarávanie“,
Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá a bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– najnižšia cena vrátane DPH
Uchádzač, ktorého ponuka splní podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa a bude mať najnižšiu cenu, bude vyhodnotená ako úspešná. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva na dodanie tovaru.
Dôvody na zrušenie verejného obstarávania:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
Typ zmluvy:
Zmluva na dodanie tovaru
Zmluvné podmienky:
– fakturácia bude vykonaná po dodaní tovaru v celom rozsahu
– návrh zmluvy vypracuje uchádzač a predloží ho verejnému obstarávateľovi spolu s ponukou
Vytvorené: 12. 11. 2013