1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Mesto Nitra, Mestský úrad
IČO: 308 307
S í d l o:
Mesto: 950 06 Nitra
Ulica: Štefánikova 60
Telefón: 037/6502 305 Fax:037/6534254
Kontaktná osoba: Mária Blisková, Ing. Dagmar Danášová
bliskova@msunitra.sk, danasova@msunitra.sk
2. Predmet zákazky:
Zelenina čerstvá
Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na zeleninu pre 23 zariadení školského stravovania pri MŠ v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Nitra. Rozvoz tovaru zabezpečí uchádzač motorovým vozidlom spĺňajúcim podmienky stanovené v príslušnom zákone.
3.Typ zmluvy: Zmluva na dodanie tovaru
4.Miesto plnenia: 23 zariadení školského stravovania pri MŠ v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Nitra
5. Rozsah ponuky: predpokladaná hodnota zákazky: 38 000,-€ bez DPH .
6. Termín dodanie tovaru od: 13.3.2014
7. Lehota na predloženie ponuky do: 26.2.2014 do 12:00 hod. SEČ.
Obal ponuky musí byť uzatvorený a obsahovať nasledovné údaje:
adresu verejného obstarávateľa:
Mestský úrad Nitra, útvar prednostu , referát VO, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra
adresu uchádzača,
[Uvedie sa názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania uchádzača.]
označenie heslom:
„SÚŤAŽ – NEOTVÁRAŤ – Zelenina čerstvá “
Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na nitra.sk – verejné obstarávanie ,uskutočnené VO.
9. Podmienky účasti:
a) Doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou / napr. výpis z obchodného registra alebo potvrdením príslušného orgánu na oprávnenie dodávať tovar na predmet zákazky/ – fotokópia dokladu.
b) Uchádzač preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením:
– platného potvrdenia o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu vydaného Štátnou
veterinárnou a potravinovou správou SR (ďalej len ŠVaPS SR) na preukázanie súhlasu
štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou predmetu zákazky,
– platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré
sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú
zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
c) navrhovaná cena za predmet zákazky – krycí list
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– Cena za predmet zákazky vrátane DPH/€
Uchádzač vyplní navrhovanú cenu do prílohy ( krycí list)
Úspešným je uchádzač, ktorého cena za predmet zákazky vrátane DPH je najnižšia.
Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude s ním podpísaná zmluva.
11. Elektronická aukcia: Nie
12. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebola predložená ani jedna ponuka
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená
13. Ďalšie informácie:
Prílohy:
– predmet zákazky (krycí list)
– návrh zmluvy
Verejné obstarávanie
Krycí list – Zelenina čerstvá – na rok 2014 (94 KB)
Zmluva na dodanie tvaru – čerstvá zelenina (109 KB)
Vytvorené: 17. 2. 2014