1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov organizácie: Mesto Nitra
Sídlo organizácie: Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
IČO: 00308307
DIČ: 2021102853
Internetová adresa: nitra.sk
Kontaktné miesto: Pod Dielcom 357/9, 976 33 Poniky
Kontaktné osoby:
Meno a priezvisko: Mgr. Roman Mikušinec
Telefón: 0908 93 46 80
Fax: –
e-mail: mikusinec@astronomiaonline.org
2. Postup:
_x000D_
Zákazka podľa § 9, ods. 9 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
_x000D_
3. Druh zákazky:
_x000D_
Služby
_x000D_
4. Predpokladaná hodnota zákazky:
_x000D_
6 000,00 EUR bez DPH
_x000D_
5. Názov zákazky:
_x000D_
Publicita a informovanosť projektu „Podpora separovaného zberu pre zložky komunálneho odpadu v meste Nitra“
6. Opis zákazky:
_x000D_
Predmetom zákazky bude dodanie služieb súvisiacich s propagáciou a informovaním o realizácii projektu „Podpora separovaného zberu pre zložky komunálneho odpadu v meste Nitra“. Podrobnosti o predmete zákazky na nachádzajú v prílohe č. 1 tejto výzvy.
7. Miesto dodania diela:
_x000D_
Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra
8. Rozsah predmetu zákazky:
_x000D_
podľa Opisu uvedeného v bode 6 a prílohy č. 1 k tejto výzve.
9. Rozdelenie zákazky obstarávania na časti:
_x000D_
NIE
10. Možnosť predloženia variantných riešení:
_x000D_
Nepovoľuje sa
11. Trvanie zmluvy:
_x000D_
Na predmet zákazky bude uzavretá zmluva, návrh zmluvy je súčasťou tejto výzvy.
_x000D_
Trvanie zmluvy: zmluva bude uzavretá na dobu určitú a to 9 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy
12. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v
_x000D_
ktorých sa uvádzajú:
_x000D_
Predmet zákazky bude financovaný: zo štrukturálnych fondov, štátneho rozpočtu a z vlastných
_x000D_
zdrojov verejného obstarávateľa. Zákazka sa týka projektu financovaného z fondov Európskej
_x000D_
únie: Operačný program – Životné prostredie, Prioritná os 4, Opatrenie 4.1 Odpadové
_x000D_
hospodárstvo a 4.2 Podpora aktivít na zhodnocovanie odpadov.
_x000D_
Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným prevodom v zmysle platných prepisov.
_x000D_
Splatnosť faktúr bude 30 dní.
13. Označenie, či realizovanie služby je podmienené osobitným povolením (napr.
_x000D_
licenciou, autorizáciou a pod.):
_x000D_
NIE
14. Obhliadka miesta realizácie miesta poskytnutia služby:
_x000D_
Nie je potrebná
15. Lehota na predkladanie ponúk a označenie ponúk:
_x000D_
do 12.08.2013 do 10:00 hod.
_x000D_
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
_x000D_
Ponuky je potrebné predložiť v uzatvorenej obálke označenej „Neotvárať“ a heslom „Publicita“.
16. Podmienky účasti a dokumenty požadované verejným obstarávateľom:
_x000D_
Uchádzač predloží doklad o oprávnení podnikať (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo
_x000D_
živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných
_x000D_
predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom
_x000D_
musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci dodávateľa na dodanie požadovaného
_x000D_
predmetu zákazky.
17. Lehota viazanosti ponúk:
_x000D_
do 30. septembra 2013
18. Adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť:
_x000D_
Kontaktné miesto a kontaktná osoba uvedené v bode 1 tejto výzvy
19. Obsah ponuky:
_x000D_
a) Doklad podľa bodu 16 tejto výzvy
_x000D_
b) Návrh na plnenie kritérií hodnotenia (príloha č. 2 tejto výzvy)
_x000D_
c) Spôsob určenia ceny (príloha č. 3)
_x000D_
d) Návrh zmluvy (príloha č. 4 tejto výzvy)
20. Vyhodnotenie ponúk, kritériá na hodnotenie ponúk a ich uplatnenie:
_x000D_
Verejný obstarávateľ vyhodnotí predložené ponuky podľa nasledovného kritéria a na základe nasledovných pravidiel jeho uplatnenia:
_x000D_
– najnižšia cena za dodanie predmetu zákazky celkom spolu vrátane DPH uvedená v eurách.
_x000D_
Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením príslušného počtu bodov posudzovaného údaju, uvedeného v ponukách nasledovne najnižšia cena za predmet zákazky celkom spolu vrátane DPH uvedená v eurách = 100 bodov; t.j. maximálny počet bodov, ktorý je možné prideliť jednotlivej ponuke k danému kritériu. Spôsob stanovenia najlepšej ponuky a spôsob výpočtu bodových ohodnotení ostatných ponúk je spresnený vzorcom. Bodovým ohodnotením rozumieme počet bodov pridelených jednotlivej ponuke k danému kritériu. Bodové ohodnotenie sa vždy zaokrúhľuje matematicky na celé číslo (vrátane 0). Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača s najnižšou cenou za predmet zákazky vyjadrenou v eurách vrátane DPH. Pri ďalších návrhoch na plnenie, uvedených v ostatných ponukách uchádzačov, sa počet prideľovaných bodov určí úmerou. Bodové hodnotenie pre každú ďalšiu navrhovanú cenu za predmet zákazky ostatných ponúk sa vypočíta ako podiel najnižšej ceny za predmet zákazky platnej ponuky a navrhovanej ceny za predmet zákazky príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov, ktoré sa prideľujú pre uvedené kritérium.
_x000D_
[(cenamin / cenanavrh) * (bodymax)]
_x000D_
cenamin – najnižšia ponuková cena za predmet zákazky platnej ponuky, vyjadrená v eurách,
_x000D_
cenanavrh – príslušná posudzovaná ponuková cena za predmet zákazky, uvedená vo vyhodnocovanej ponuke, vyjadrená v eurách,
_x000D_
bodymax – maximálny počet bodov, prideľovaný pre kritérium “cena“ t.j. 100 bodov
_x000D_
Úspešným uchádzačom v súťaži sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne najvyššie bodové hodnotenie. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví podľa počtu získaných bodov. Dosiahnuté bodové hodnotenie sa bude zaokrúhľovať na celé čísla. V prípade rovnosti počtu bodov zaokrúhlených na celé čísla, stane sa víťazom ten uchádzač, ktorého ponuka po vzájomnom porovnaní celkového počtu bodov dosiahne po zaokrúhlení na desatiny čísiel najvyššie bodové hodnotenie. Poradie ostatných uchádzačov s rovnakým počtom bodov, ktorí boli vyhodnotení
_x000D_
pôvodne na tom istom mieste, sa stanoví vzájomným porovnaním celkového počtu bodov zaokrúhlených na desatiny čísiel.
21. Lehota na zmenu ponuky:
_x000D_
Lehota počas ktorej je možné meniť ponuku na predmet zákazky je lehota na predkladanie ponuky podľa bodu 15. tejto výzvy.
22. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
_x000D_
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa požiadaviek verejného obstarávateľa stanovených v tejto výzve a jej prílohách. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pondelok až piatok od 07:30 hod. do 15:30 hod.
Zoznam príloh:
_x000D_
Príloha č. 1: Špecifikácia predmetu zákazky
_x000D_
Príloha č. 2: Návrh na plnenie kritérií hodnotenia
_x000D_
Príloha č. 3: Spôsob určenia ceny
_x000D_
Príloha č. 4: Návrh zmluvy
_x000D_
Príloha č. 5: Manuál pre informovanie a publicitu OPŽP
_x000D_
Príloha č. 6: Logá
_x000D_
Nitra, 5. augusta 2013
_x000D_
Meno a podpis zodpovednej osoby:
_x000D_
Mgr. Roman Mikušinec
_x000D_
osoba poverená výkonom VO
Verejné obstarávanie – rok 2013
Výzva na predloženie ponuky
(213 KB)
Vytvorené: 5. 8. 2013