Výzva na predloženie cenovej ponuky - Dodávka papiera pre Mestský úrad v Nitre.
23. január 2014
Podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov na dodanie tovaru , služieb, prác zákon č. 95/2013_x000D_ Tovary_x000D_ _x000D_
Podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov na dodanie tovaru , služieb, prác zákon č. 95/2013_x000D_ Tovary

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov: Mesto Nitra, Mestský úrad

IČO: 308 307

S í d l o:

Mesto: 950 06 Nitra

Ulica: Štefánikova 60

Telefón: 037/6502 305,6502 216                        Fax:037/6534254

Kontaktná osoba: Mária Blisková,

Mária Hoptajová

_x000D_  

2. Opis predmetu zákazky:

Dodávka papiera pre Mestský úrad v Nitre

_x000D_  

Predmetom zákazky je dodávka papiera v zmysle špecifikácie  ktorá tvorí prílohu č. 1

tejto výzvy.

_x000D_  

3.Typ zmluvy: Rámcová dohoda na dodanie tovaru.

4.Miesto plnenia:  MsÚ v Nitre.

5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky: 19 999,-€ bez DPH za celé obdobie plnenia.

6. Termín dodania: od 5.2.2014, dodávka tovaru bude realizovaná písomnými objednávkami v zmysle zmluvných podmienok.

7. Lehota na predloženie ponuky do : 29.1.2014 do 12:00 hod. SEČ

    Obal ponuky musí byť uzatvorený a obsahovať nasledovné údaje:

     adresu verejného obstarávateľa:

     Mestský úrad Nitra, útvar prednostu –  referát VO, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra

_x000D_      adresu uchádzača,

_x000D_      [Uvedie sa názov alebo obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania uchádzača.]

_x000D_      označenie heslom:

_x000D_  „SÚŤAŽ  – NEOTVÁRAŤ –Dodávka papiera“

_x000D_  

_x000D_  Po uplynutí tejto lehoty nebude ponuka prijatá, ale bude vrátená uchádzačovi neotvorená.

_x000D_  

8. Vyhodnotenie ponúk:

_x000D_ Po vyhodnotení predložených ponúk  sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na nitra.sk – verejné obstarávanie ,uskutočnené VO.  Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača , predmet zákazky, cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma  a bude s ním podpísaná zmluva.

_x000D_  

9. Podmienky účasti:

_x000D_  a) doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou / napr. výpis z obchodného registra alebo potvrdením príslušného orgánu na oprávnenie dodávať tovar na predmet zákazky/ –  fotokópia  dokladu.

_x000D_  

10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:

_x000D_ – najnižšia cena za predmet zákazky vrátane DPH/€

_x000D_ -uchádzač uvedie cenu za 1položku

_x000D_ -celkovú cenu za všetky položky uvedené v tabuľke(špecifikácii predmetu)

_x000D_  

11. Elektronická aukcia: NIE

_x000D_  

12. Dôvody na zrušenie súťaže:

_x000D_ – nebola predložená ani jedna ponuka

_x000D_ – ani jeden uchádzač nesplnil podmienky  „Výzvy“

_x000D_ – zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená

_x000D_  

_x000D_ Prílohy:

_x000D_ – špecifikácia predmetu zákazky

_x000D_ – návrh zmluvy

Súbory na stiahnutie(2 ks):

Dokumenty

Príloha-špecifikácia predmetu Ikona súboru pdf (37 KB)

Verejné obstarávanie

RÁMCOVÁ DOHODA NA DODANIE TOVARU Ikona súboru pdf (99 KB)


Najčítanejšie správy

Výzva na predkladanie cenových ponúk - RPD stavby…
22. február 2017
Výzva na predloženie cenových ponúk - PD…
7. marec 2016
vyhodnotenie cenových ponúk - Rekondičné pobyty…
16. apríl 2014
vyhodnotenie cenových ponúk - Stavebnotechnické…
7. apríl 2014