1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Mesto Nitra – Mestská polícia
IČO: 00308 307
Sídlo:
Miesto: Nitra PSČ: 949 01
Ulica: Cintorínska 6
Telefón. 037 69 22 555 fax: 037 69 22 502
Kontaktná osoba: Silvester Nitry elektronická pošta: nitry@mspnitra.sk
2. Opis predmetu zákazky:
Rekondičný pobyt pre zamestnancov Mestskej polície v Nitre v zariadení poskytujúcom liečebné procedúry s ubytovaním v dĺžke pobytu 6nocí (7 dní) s nástupom na pobyt v nedeľu alebo pondelok
Strava: plná penzia
Procedúry: min. 3 procedúry na deň
Ubytovanie v 2 a 1 lôžkových izbách
3.Typ zmluvy: Zmluva na poskytnutie služby
4. Miesto plnenia: v zariadení poskytujúcom rekondičný pobyt
5. Rozsah ponuky – predpokladaná hodnota zákazky: 8 000 € bez DPH
6. Termín dodania: od 1. apríla do 15. decembra 2014
7. Lehota na predloženie ponuky do: 5.03.2013 do 15.00 h
na adresu uvedenú v bode 1 tejto výzvy s označením : Súťaž –Rekondičné pobyty pre zamestnancov MsP- neotvárať!
Ponuky je možné doručiť poštovou zásielkou v lehote na predkladanie ponúk alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude ponuka prijatá a bude vrátená uchádzačovi neotvorená.
8. Vyhodnotenie ponúk:
Po vyhodnotení predložených ponúk sa bezodkladne zverejní výsledok vyhodnotenia ponúk na nitra.sk – verejné obstarávanie, uskutočnené VO. Zverejní sa identifikácia úspešného uchádzača, predmet zákazky a cena zákazky. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma a bude vystavená objednávka na uvedenú zákazku .
9. Podmienky účasti:
Uchádzač musí predložiť:
– doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky alebo doklad o zapísaní do zoznamu podnikateľov – fotokópia dokladov.
10. Tvorba ceny:
Uchádzač uvedie :
– cenu v eurách vrátane DPH
– kúpeľný poplatok – daň z ubytovania obci za osobu a deň,
– cenu za dvojlôžkovú izbu a 1 lôžkovú izbu,
– celkovú cenu za 6 nocí – 7 dní bez kúpeľného poplatku, dani z ubytovania obci.
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
– cena za predmet zákazky vrátane DPH/€
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na poskytnutie služby s viacerými uchádzačmi.
12. Dôvody na zrušenie súťaže:
– nebude predložená ani jedna ponuka,
– ani jeden uchádzač nesplnil podmienky „Výzvy“,
– zmenili sa okolnosti, za ktorých bola „Výzva“ zverejnená,
– verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom na požadovaný predmet zákazky.
13. Ďalšie informácie:
Uchádzač v ponuke uvedie počet a typ procedúr, akou formou bude poskytovaná strava.
Uvedie cenu za kúpeľný poplatok, prípadné zľavy, bonusy, ktoré poskytne uchádzač pre kolektívy. Ponuka musí obsahovať aj návrh zmluvy uchádzača.
Verejné obstarávanie
príloha návrh zmluvy na RP (89 KB)
Vytvorené: 24. 2. 2014