Ako nahlásiť podnet

Mestská polícia

  • Telefón: 159
  • Mestská polícia je tu pre vás na nahlasovanie všetkých udalostí a situácií. Ak je riešenie v ich kompetencii, konajú okamžite. V prípade, že kompetenčne patrí riešenie situácie inému stredisku, mestská polícia zabezpečí ďalšie kroky.

Dispečing SMS

  • Telefón: +421 914 352 806
  • Slúži na nahlasovanie podnetov súvisiacich s letnou a zimnou údržbou.
  • Pracovník pohotovosti je k dispozícii po pracovnom týždni v piatok od 15:00, cez víkend a počas sviatkov. Pracovník s pohotovosťou následne situáciu rieši.

  • Poruchy na cestnej svetelnej signalizácii:

Podnety a hlásenia neurgentných situácií

  • Odkaz pre starostu: odkazprestarostu.sk
    Prioritne odporúčame používať portál Odkaz pre starostu, kde môžete sledovať aktuálny stav podnetu. Stiahnite si aplikáciu do svojho mobilu a nahláste podnet jednoducho cez mobilnú aplikáciu (Google Play, App Store).    
  • E-mail: zavady@msunitra.sk
    Do emailu popíšte problém. Uveďte presnú lokalitu a ideálne priložte aj fotografiu.
  • Telefón: 037 6550 346
  • Osobne: Klientske centrum

Pre podnety, ktoré nie sú urgentné, využite uvedené možnosti. Vaše podnety nám pomáhajú zlepšovať naše mesto. Ďakujeme.


Vytvorené: 29. 7. 2024